środa, 8 lipca 2020

Album

Zrobiłam w końcu album ślubny dla mojej koleżanki, która obchodzi w lipcu rocznicę ślubu.
Album taki zwykły, na gotowej bazie. Na zdjęcia robione podczas ślubu czy wesela.
Nawiązań do ślubu jest mało, bo postawiłam bardziej na roślinne motywy. Wykorzystałam ulubione kolory koleżanki: szarości, turkusy i niebieskości. Okładka też mało ozdobna, bo koleżanka lubi raczej minimalizm;-)


W środku, zamiast zdjęć w odpowiednich miejscach para z kolorowanki:



























Wszystkich stron nie pokazuję, bo stemple się powtarzały.

Do albumu nawiązuje kartka od małżonka koleżanki. Poprosił o wykonanie kartki z niebem nad naszym miasteczkiem w dniu ślubu. Romantycznie, prawda?
Uznałam, że ta parka na księżycu będzie doskonale pasować do takiego tła.
Kartka ma być umieszczona w ramce, jest płaska.


Pozdrawiam serdecznie :-)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno tkwi w prostocie! Śliczny album. Będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że parka pasuje. Wykończenie idealne,album też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, album jest świetny! To ciekawy pomysł, by dodać te kolorowanki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i romantyczny album. Na pewno będzie wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, album jest cudowny! Piękna delikatna kolorystyka, ozdoby i spójna całość - coś wspaniałego. Bardzo podoba mi się też kartka i napis na niej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu dla mnie bomba, jest cudownie. Ta para na księżycu jest extra a pomysł z kartką genialny !! Sam albumik bardzo fajne, piękne kolorki, nie przeładowany a fajnie ozdobiony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ uroczy i piękny prezent! Ewo slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiony album, delikatne "ślubne" kolory; piękna romantyczna kartka (świetny, oryginalny pomysł) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny - będzie wyjątkową pamiątką!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz