piątek, 3 lipca 2020

Komunijne

Koleżanka z pracy poprosiła o wykonanie dwóch kartek na komunię, dla chłopców.
U nas w okolicy bliższej i dalszej komunie będą trwać do października.

Pierwsza powstała kartka schodkowa z kielichem i chłopcem.
Wspominałam, przy tej dziewczęcej z aniołem, że wersję chłopięcą zrobię.
Niestety stempel jaki posiadam, jest dość skromny.
Powiększyłam go HPkiem i pomalowałam markerami.
Papiery :perłowy błękitny i biały w srebrne różyczki miały dodać elegancji.







Druga kartka to też składak, ten najprostszy. 
Ozdobiłam go darmową grafiką od small wingels shop - dziękuję :-) 
Stempelek też jest ;-) I więcej koloru na drugiej.
Kwiatki dałam te same, skoro kartki są dla dwóch "komunistów" ;-)




Koleżance się spodobały . 

Dodałam rozrysowany schemat drugiej wersji kartki schodkowej. Można sobie wybrać dowolny, albo wykonać dwie kartki ;-)

Pierwsza kartka wędruje do naszej lipcowej galerii kartek schodkowych.


Pozdrawiam serdecznie:-)

14 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki. A schodkowa forma pasuje do każdej okazji. Pytałaś, czy mam chabry na działce. Tak. Rozsiały się same na granicy mojej działki i pola zboża sąsiada. Kwitną co roku. Maki i rumianki też.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie kartki pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia jak zwykle cudnie , Kartki dla komunistów, extra, bardzo eleganckie. Dzięki za schemat drugi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są śliczne i bardzo efektowne.
    Miłego weekendu Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu superowe karteczki Twoja wena Cię kocha! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sa te karteczki, bardzo mi się podobają.
    Chciałam zapytać o czerwcowa prace na zabawę Wielkanocną, ponieważ robie galerię. Odezwij sie proszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne! Takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz