poniedziałek, 20 lipca 2020

Na chrzciny

Jakaś mała seria kartek na chrzciny się mi trafiła.
W dodatku dwa razy podwójne kartki muszę zrobić.
Dzisiaj dokończyłam pierwszą z nich, dla malutkiego Jakuba.
Wykorzystałam piękną, darmową grafikę od small wingels shop ( dziękuję :-) )
i wkomponowałam ją w okrągłą bazę, co dało dziwny efekt.
Grafika odrobinę podkreślona złotym pudrem ( embossing).
Na dole koła umieściłam imię i datę, przełamuje to formę i stanowi podporę, dzięki temu kartka stoi prosto.
Dokleiłam popudrowane na złoto kwiatki, dziurkaczowe kwiatki i listki ręcznie wycinane oraz troszkę gazy.





                                               Co o niej sądzicie? Pasuje ten kształt?

                                                          Pozdrawiam serdecznie:-)

16 komentarzy:

  1. Pięknie błyszczy :) oryginalny kształt, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu kształt kojarzy mi się z dzieciątkiem w żłobku dlatego wydaje się bardzo odpowiedni.
    Jest w swej prostocie piękny i delikatny idealny na pamiątkę tak ważnego wydarzenia.
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale sie to zgrało- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta forma, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To złoto pięknie wygląda. Kartka super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo elegancka kartka; a forma na prawdę świetna - nadaje kartce oryginalności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko! Uwielbiam te kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, kształt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się ta kartka prezentuje, Ewciu. Podziwiam Twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kształt pasuje, to śliczna i bardzo oryginalna kartka.
    Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne:)
    przydałoby się kilka sztuk:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz