czwartek, 13 lutego 2020

Urodzinowa z humorem ???

Wytyczne, jakie zostawiła mi koleżanka odnośnie tej kartki brzmiały tak: kartka urodzinowa 
z motywem Myszki Minnie, z humorem i najlepiej w pudrowym różu.

Pudrowy róż odpadł jako pierwszy, niestety nie mam papierów w takim odcieniu. 
Znalazłam najbledszy róż jaki mam w swoich papierach digi i nakleiłam go na formę trapezową.
Wydrukowałam sobie digi stempel zbyt duży do tej formy, ale jak wiecie nie jestem osobą, która ściśle trzyma się ram formy. 
Uznałam, że stempel może wystawać i u góry, a nie tylko na boki jak do tej pory ;-)
Do dziewczyny dorzuciłam stemplowane i powiększone myszki, które trzymają cyferki . Nawiązaniem do Minnie są czarne uszy i kokarda.

Pierwsze podejście zaowocowało tym ujęciem tematu:




Drugie podejście :


Trzecie podejście :



Chyba zrealizowałam wytyczne ?

19 komentarzy:

  1. Super, te Twoje pomysły są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. EWa brawo Ty nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowa! Chylę czoła Ewus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w 200% ;) piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna! az wywołała uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny chudzielec uśmiech się sam kładzie na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona tym pomysłem, normalnie- rozwałka! kartka BOMBOWA!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka Ewo - chyba nie ma wytycznych, których nie potrafiłabyś zrealizować :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, rewelacyjnie zrealizowałaś wytyczne do kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrealizowane Ewciu! Może nie wprost a jednak bardzo pomysłowo i pięknie.
    Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytyczne zrealizowane w 200%! :) Świetna kartka, z humorem.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i wyszło rewelacyjnie! Cudowna kartka z humorem 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i z humorem :) Grafika wystającą ponad bazę daje tu ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie! Świetnie to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz