piątek, 7 lutego 2020

Na szybko

Dzisiaj musiałam zrobić błyskawicznie kartkę dla koleżanki, którą nęci podróż do Chin.
Może nie teraz kiedy szaleje tam wirus, ale planować sobie wyjazd można, albo o nim marzyć.
Kartka niestety nie jest dopracowana, miałam jej nie pokazywać na blogu.
Ale jak wiele z nas, traktuję ten blog jako katalog prac wykonanych.
Często nie mogąc znaleźć w pliku konkretnej kartki zaglądam w określony post i widzę jak ten temat już realizowałam, zwłaszcza, że co roku robię kartki dla tych samych osób.

Wykorzystałam swój jedyny stempel w chińskim klimacie i pokolorowaną chińską pagodę
( kolorowanka do wydruku stąd -klik dziękuję :-)  )
Nie było czasu na cieniowania, użycie konturówek czy szklącego preparatu :-(



Forma ni to namiotowa ni to składak ;-)



Pozdrawiam serdecznie :-)

24 komentarze:

  1. kartka ok, ale przyzwyczaiłas nas Ewciu do zachwycających prac, więc ta dostaje ode mnie 4- :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam tylko godzinę na nią. A samo wycinanie stempli i grafik ile trwa :-( Nie było czasu na dopracowanie detali.

      Usuń
    2. to podziwiam, ja bym w godzinę kartki kolorowanej nie zrobiła!

      Usuń
  2. Śliczna karteczka Ewuś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba. Zawsze wybrniesz obronną ręką nawet z szybkich zamówień. Kartka wyjątkowo udana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci idzie to kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez sie podoba. Nawet bez "ulepszeń":)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaka cudowna! taka niespotykana, piękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie super. Czasami na szybko wychodzi coś lepiej niż kiedy dłużej się nad czymś zastanawiamy. A tak konkretnie wiemy czego użyć i bałaganu chyba mniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tą karteczką choć piszesz, że nie dopracowana.
    Wszystkie elementy z Hin są.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewątpliwie ta karta jest bardzo ciekawa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa karteczka, choc temat wcale nie łatwy :)no ale kto jak nie Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się ona podoba, Ewciu. Tylko jak sobie pomyślę o podróży do Chin...:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :) Nie pojmuję, jak dałaś radę uwinąć się z nią w godzinę! :o Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło bardzo ładnie Ewciu, udało Ci się uzyskać wspaniały, egzotyczny klimat. Bardzo mi się podoba:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalna i pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka orientalna i piękna. Jeszcze nigdy nie zrobiłam kartki w godzinę ,grzebię się okropnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna kartka. domyślam się, że koleżance się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka oryginalna i bardzo ciekawa! Pewnie jak wyprawa do Chin.
    Ewuniu, jesteś super kreatywną Kobietą i z każdym papierowym tematem radzisz sobie doskonale!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się Twoja kartka podoba, Ewuniu.
    Jesteś dla siebie zbyt surowa ;-)
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna karteczka, w nieco innym klimacie... Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podoba. A dla koleżanki na pewno będzie wspaniała gdyż marzy o tym kraju. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz