poniedziałek, 17 lutego 2020

Kolejna z serii

Czyli kolejna urodzinowa.
Forma z naszego ostatniego #15 wyzwania posłużyła mi do wykonania kartki według wytycznych.
Wytyczną był strażak z gaśnicą, u mnie z sikawką gasi swoją gorącą czterdziestkę.
W tle fragment miasta. Ten biały element na hełmie strażackim zamalowałam, bo nie wiem do końca czy każdy oddział ma jakiś swój symbol czy to są jednakowe dla wszystkich.






Oczy, okienka i wodę pomalowałam preparatem bezbarwnym.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami i zapraszam do zaglądania do naszej wyzwaniowej galerii. Forma z wyzwania #15 jest bardzo efektowna, prace dziewczyn wspaniale to pokazują.

Pozdrawiam serdecznie :-)

14 komentarzy:

  1. Rewelacja. Super wyglądają lśniące okienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie. Kartka z pomysłem i przesłaniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka a i sama nie wiem jak to jest z tymi strażackimi oznaczeniami. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna ! Bardzo mi sie podoba pomysł z gaszeniem liczby urodzin:) a sikawka strażaka to prądownica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna! super pomysł ze strażakiem i tą palącą się 40stką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Ewuś. Fajny pomysł na błyszczące okna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem to już nie wiem, co napisać.....ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna ! Świetny miałaś pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym pożarem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, grafika jak zwykle pięknie dopasowana do wytycznych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz