poniedziałek, 3 lutego 2020

Bez aluzji

W tym roku przygotowałam kolejną ( już 4 ) kartkę imieninową dla pani zajmującej się wytwarzaniem wina. Do dzisiaj pamiętam jak było pyszne, chociaż ja za winem nie przepadam.
Sama wyrabiam nalewki owocowe, ale i te w większości są rozdawane.
Temat winny jakoś zawsze przemycam na kartkach dla solenizantki.
Tym razem powstał składaczek z moją ulubioną wróżką w roli głównej. Niestety z różdżki nie sypie się brokat, bo wisi ona w powietrzu tak jak i kieliszek.
W tle darmowa grafika z freepik - dziękuję :-)

Forma kartki z naszego wyzwania # 8. Na pasku bocznym po lewej stronie banerek odsyłający do tego wyzwania, jeśli ktoś ciekawy jak taką formę zrobić lub na jakie okazje wykorzystać :-)






Oprócz formy staram się co roku wybrać inną kolorystykę kartki. 
Kolaż pokazuje kartki w winnej tematyce z poprzednich lat. Zeszłoroczna to ta niebieska .
                 Ot, wyszło, że pierwsze dwie jakoś kolorystycznie podobne do siebie :-(


              Jeszcze melduję, że w mojej mini storczykarni sezon rozpoczęty już od stycznia:


Ostatnio widziałam przecudnej urody storczyka żółto- czerwonego, a właściwie to dwa różnie umaszczone w tych kolorach. 
Miałam chęć nabyć, ale na dworze było tak zimno, że z pewnością zmarzłby. Kupiłam za to miniaturowego białego z leciutkim maźnięciem różem, transportowałam go do domu w torebce. 
Ale i tak trochę zmarzł, bo kwiatki obsypały się kilka dni później.
Mam nadzieję, że większych uszczerbków na zdrowiu nie zaznał i będzie kwitł dalej.

Pozdrawiam serdecznie :-)

20 komentarzy:

  1. przecudna ta kartka bombowa wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! bardzo fajna ta forma! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajne pomysły ! Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo ni się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka i jej kolorystyka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No czad !!!! Rewelacja Ewus! Jestes Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki jak zawsze cudnej urody. Storczyki pięknie kwitną, moje też się ruszyły, ale mam zdecydowanie mniej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie chyba pomysły nigdy się nie wyczerpią. Cudna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe wykonanie kartek :D Ślicznie się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka Ewuniu i bardzo fajna ta puszysta wróżka.:) Pięknie kwitną Ci storczyki Ewuś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka piękna. Super to robisz. I gratuluję pięknych storczyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super kartka.
    Kochasz storczyki, Ewciu, a one Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zabawna karteczka, wesoła i piękna. Storczyki przecudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne storczyki! a kartka rewelacyjna, z dowcipem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka czadowa, jeśli mogłabym rzec, he he, naprawdę fajna.
    A jeśli chodzi o storczyki, to myślałam, że moje oszalały tej zimy, bo nie zakwitł grudnik a zakwitły orchidee. Na razie tylko jedna, o dużych białych kwiatach, którą dostałam od syna dwa lata temu, a różowa miniaturka jeszcze ma pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapitalne pomysły od Ciebie wychodzą. Storczyki przepiękne kwiaty i chyba bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka z czarodziejskim winem :)
    P.S. Gratuluję wspaniałych kwiatów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz