wtorek, 1 października 2019

Frywolnie z hortensjami.

Na 50 urodziny Ewy powstała ruchoma kartka, nawiązująca  do poczucia humoru solenizantki.
Lemonkowe niezapominajki ładnie połączyły się z niebieską hortensją i elfikiem .
Elfik ma błyszczące skrzydełka od pudru.
Do tego stempel od Jolagg, stemple inne i taśma z nutkami .
 Na koniec przykleiłam motyle i zrobiłam turkusowe plamki mgiełką .



Po otwarciu kartki elfik znika, a pojawia się tort ;-)



                                                    Pan z tortem znaleziony na Pintereście.



                        Jaka była reakcja solenizantki na ruchomą kartkę wkrótce się dowiem ;-)

                      Czy chciałybyście się zmierzyć z taką formą w wyzwaniu #14 ? Nie jest trudna. Najtrudniej wyciąć równe okienka, kto ma maszynkę poradzi sobie bez problemu wycinając inny kształt niż prostokąt. Ja nie mam maszynki, moje ruchome kartki mają głównie prostokątne okienko.
                                                             
                                                                         Co Wy na to ?

14 komentarzy:

  1. Fajna, śliczne niezapominajki a "pan z tortem uroczy".

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś, Ewuniu!
    Świetnie, że Pani ma poczucie humoru, to z pewnością będzie wielkie ha! ha! ha!
    Masz super pomysły.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, super jest Twoja kartka.
    Raz już robiłam taką, faktycznie bez maszynki jest ciężko z tym okienkiem. Ale poradzimy sobie:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś karteczka świetna, no taka frywolna, bardzo mi się podoba :)
    Ciekawa forma, myślę osobiście, ze można spróbować zmierzyć się z taką formą. Pozrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny pomysł i piękne kolory☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, to żeś torcik upiekła ;).

    Super kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt mocno zaskakujący:) Super forma i super kartka. Chętnie spróbuję. Uściski Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, ale takiego wnętrza to się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna !!! A ta grafika w środku mnie rozwaliła z samego rana:-)
    Ja chce taką w #14 .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka! a środek rozbawi każdą solenizantkę :)chyba?! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka super, niby taka grzeczna, a tu proszę - taki tort!!! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sie uśmiałam :):):) tu taka niby skromna dziewczęca a po otwarciu dopiero prezent sie wyłania! Ekstra!

    Kartka wyglada mi na trudna ale jeśli bedzie s kolejnym wyzwaniu to z pewnością sie nie poddam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz