środa, 23 października 2019

Ślubna rocznica

Na 10 rocznicę ślubu przygotowałam składaczka w słodkich kolorach z tekturką i hasłem.

Miała być tradycyjnie z połączonymi  sercami, ale coś mnie podkusiło, żeby użyć innej tekturki.
Tekturka piękna, ale bardziej pasuje do stylu C&S. A u mnie jeszcze gaza, kwiaty i motyle.
Trudno, co wyszło to pokazuję. Delikatny papier w tle to digi od Papierowego Potwora.






Pasuje do Ewy Hubki na wyzwanie z tekturką i tam ją zgłaszam.


Pozdrawiam nocną porą :-)




12 komentarzy:

  1. A mi sie właśnie podoba. Tak inaczej, nietypowo, a jednak motyw serca i miłości jest. Uwielbiam Twoje składaki, nigdy nie wiadomo, co też ciekawego Co powstanie 🙂 Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka, tekturka drzewo jest bardzo ładna i wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest ta kartka, drzewko z serduszkami i fruwające motylki są mega!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i pomysłowo Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewcia przecież ta kartka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta kartka z drzewem miłości, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, świetnie pasuje ta forma tutaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz