piątek, 25 października 2019

Dawno nie było słoika ;-

Kobieca kartka ( forma z wyzwania #2 ) na okrągłe urodziny, ze znanymi różami w słoiku.

Kartka w fioletach i różu, z gazą cekinami i kobiecymi motywami .
Czysta radość dla większości kobiet płynie z udanych zakupów i spotkań z przyjaciółkami :-)
Ja jestem w tej mniejszości- nie znoszę zakupów robić ;-)
Ale spotkania cenię sobie bardzo :-)






Zbyt pusto było, to dodałam odrobinę taśmy:


Z tyłu oprócz życzeń nawiązanie do podróży:




                                       I ciągle nie mogę zabrać się za nowy stempelek ;-)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami i pozdrawiam nocną porą :-)

17 komentarzy:

  1. Piękna praca. Stempelki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przestrzenne formy są niesamowite- do tego dobry pomysł, staranne wykonanie i mamy rewelacyjną pracę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje słoiczki Ewuniu, coś wspaniałego.:) Mogę podać Ci rękę, o też nie lubię zakupów. Ewuś cebulki posadzone, częściowo w koszyczkach, a mniejsza ilość bezpośrednio w ziemi. Pozostało uzbroić się w cierpliwość i czekać na efekt. Jeszcze raz dziękuję i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetna! Jak zwykle Ewuś:)
    Wiesz, że mam podobnie z zakupami. Nie cierpię! Nie lubię spędzać czasu w sklepach i nigdy nie wchodzę do nich bez konkretnego celu, ot tak - żeby pooglądać.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, najczęściej lecę z listą w ręce do konkretnych półek :-)

      Usuń
  5. Ślicznie wygląda ten słoik z różami, karteczka wyszła wspaniale.
    Uściski Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te róże w słoiku i przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Acha, i ja też nie lubię zakupów, zwłaszcza ubraniowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, przy mojej okrągłej sylwetce ubraniowe zakupy to koszmar ;-)

      Usuń
  8. Uwielbiam te laski z chudymi nogami:) rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz