poniedziałek, 30 września 2019

Męski miszmasz

Czyli męskie kartki w moim wykonaniu.
Zgodnie z zainteresowaniami solenizanta i w kolorystyce innej niż w roku ubiegłym.
Obie kartki proste.

Kartka nr 1 w szarościach i mięcie .Zainteresowania muzyczne i sportowe, do tego cytat
i coś słodkiego . Na rurkach wbitych w babeczkę umieściłam wiek solenizanta. Wszystkie użyte elementy graficzne są z Pinteresta. Papier zielonkawy i ten w paski są ze small wingels shop- dziękuję .
 Link do darmowych digi poniżej.




Kartka nr 2 bazuje na gotowych grafikach ze sklepu small wingels shop .
Wykorzystałam auto oraz napis na górze - dziękuję :-)
Zegar bez wskazówek, czasu nie będzie liczył ;-) jest od Janet, to mój nowy nabytek z Etsy.




Autko trochę podrasowane bezbarwnym glossy finish ze Stamperii i srebrnym długopisem.
Elementy napisu podmalowane tylko srebrnym długopisem, ładnie błyszczą.
Obok zegara kocia zawieszka. 


Kolejne kartki robione ekspresem, bo spontaniczny wyjazd na grzyby zajął mi całą sobotę.
Na szczęście trochę grzybów było, dotlenienie płuc i kontakt z naturą -efekt, 1000 % zadowolenia :-)

A dzisiaj wieje ten duński wiatr, że mało głowy nie urwie.
 A moje tulipany i żonkile nadal nie wsadzone :-(

14 komentarzy:

  1. Rewelacyjne karteczki Ewo! Podoba mi sie pomyl skrzydlatego klucza wiklinowego :):);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są obydwie karteczki, bardzo pomysłowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu- ja widzę, że ty z żadnymi męskimi kartkami nie masz problemu tak jak ja....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu super kartki!!! Oj tak dzisiaj wieje potwornie, parasol wyrywało :(. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale sobie radzisz z męskimi kartkami :) u mnie podobna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe i bardzo męskie karteczki - są świetne!
    Serdeczności Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super te twoje małe dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, rewelacyjne są te męskie spersonalizowane kartki.
    U mnie też duński wiatr:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki super,Wspaniały pomysł na męskie kompozycje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Wiem jak trudno jest zrobić fajną męską kartkę. Tobie udało to się znakomicie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu te kartki są świetne. Podziwiam jak wiele elementów potrafisz umieścić na kartce i ona nigdy nie jest przeładowana!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje męskie karteczki są zawsze trafione w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo tych hobby do pomieszczenia na tak małej przestrzeni!
    ale poradziłaś sobie śpiewająco! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz