czwartek, 22 sierpnia 2019

Ślubnie

Dwie kartki ekspresowo robione na zbliżający się ślub.
Obie ze znanymi  digi stemplami, dla tej samej pary. Obie w podobnej kolorystyce.

Kartka pierwsza to prosty składak, z papierem wizytówkowym w delikatne  srebrne róże.
Para umieszczona na tle serca, kwiaty dziurkaczowe i pudrowane na gorąco na pergaminie.





Kartka druga, prosta w formacie DL. Chyba pierwszy raz zrobiłam kartkę ślubną bez kwiatów.
Jasnoszare niebo z serduszkami w tle, szarości balonu lekko ożywione różem.
Ażurowa listwa ozdabia dół kartki.





                                Zdjęcia robione na szybko w nocy, ale kartki dzisiaj do odbioru
                                                           i poprawek raczej nie będzie :-(
                                                            I tak u nas dzisiaj pochmurno.
                              Dziękuję za Wasze ciepłe komentarze pod kartką z myszkami :-)

21 komentarzy:

  1. Śliczne! Ale ta druga trochę bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne romantyczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, a najbardziej podoba mi się ta pierwsza, a raczej magnetyczne spojrzenie Młodych. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestanę do Ciebie zaglądać ;-)
    Masz tyle pomysłów, tyle pięknych kartek robisz, a u mnie pustka w głowie.
    pozdrawiam
    czekam na następny wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. no pewnie że poprawek nie bedzie bo są idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ślubne klimaty Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne obie ale Ewus w pierwszej sie zakochałam jest przepiękna!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie śliczne😍wspaniałe motywy😍

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie również zachwyciła pierwsza kartka, cuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki ślubne Ewuniu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne. Balon mnie oczarował, pofrunęłabym takim.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki i piękne digistemelki :)
    A ja jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne! A ta druga bardzo złapała mnie za serce! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne obie karteczki, balon odlotowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kartki, Ewuniu!
    Ta z balonem bardzo mi się podoba - i format, i delikatne kolorki, i minimalizm... po prostu super.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki, delikatne kolory, cudowna Para Młoda na pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz