piątek, 30 sierpnia 2019

Dla nastolatka

Nie miałam pomysłu na kartkę dla nastolatka.
Wytycznych żadnych nie było. Z kilku pomysłów już wcześniej skorzystałam wykonując kartki dla tego chłopca. Przejrzałam grafiki i digi stemple i trafiłam na wzór pasujący dla nastolatka.

Prosta kartka z grafiką small wingels shop - dziękuję :-)
Rakieta, która ciągnie kółko z liczbą lat solenizanta z Pinteresta.
Taśma papierowa i ćwiek dopełniają kompozycję.
Jest kolorowo i energetycznie.




                                                                      Spodoba się ?

15 komentarzy:

  1. Kartka dla młodego mężczyzny to nie lada wyzwanie. Ty poradziłaś sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolorowa karteczka, napewno się spodoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, uwielbiam Twoje kartkowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że się spodoba - świetna jest!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Ja kartki dla nastolatka jeszcze nie robiłam i chyba miałabym z tym kłopot.
    Ty poradziłaś sobie świetnie!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest, bardzo kolorowa i wesoła, idealna dla nastolatka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nastolatki to takie specyficzne "zjawiska";) trudno im dogodzić ale myślę, ze ta kartka na pewno się spodobała:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. What a super card, Ewinka! Kisses, my friend. I am back from vacation.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka, idealna dla nastolatka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo, super kartka, spodoba się z pewnością :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, poradziłaś sobie super!!! Bardzo fajna kartka :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz