sobota, 3 sierpnia 2019

Lipiec u Uli

Liczyłam, że w lipcu uda się mi nadrobić zaległości w zabawie u Uli, ale się przeliczyłam.
Te upały osłabiły całkowicie moją "silną wolę" ;-)
Zrobiłam lipcowe pudełko i może przełamię nim swoje lenistwo ;-)


Moje pudełeczko jest z pejzażykiem zimowym. Papiery w tle to darmowe digi z tego bloga - dziękuję  za udostępnienie :-)
                                                       
                                                               Zdjęcia z fleszem i bez :




Świątecznym elementem jest gałązka z bombkami i ostrokrzewem .
Bombka z aniołkiem to guzik .



Kartkę wstawiam na wyzwanie #103 " To śnieg"

                                                       Pozdrawiam wieczorową porą :-)

27 komentarzy:

  1. Cudowności! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! Śliczny mikro krajobrax 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zimowe pudełeczko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna praca, podziwiam talent ☺ Bardzo się cieszę, że moje ciasto bananowe smakowało, pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,mega wspaniałe pudełko zrobiłaś. Oby takich prac najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne! Wspaniały efekt przestrzenności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Fajny efekt uzyskałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zimowa scenka, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny klimacik stworzyłaś Ewuniu, pudełeczko jest zachwycające.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, so beautiful! I love pop-up boxes, and you've set such an amazing winter scene here - just gorgeous! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna!! Ja niestety nie mam czasu, a szkoda bo lubiłam robić karteczki na wyzwania u Ulki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny ten zimowy krajobraz! Uwielbiam te pudełka, niby płaskie a jednak przestrzenne, takie małe czary mary :DDD. Pięknie Ci wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa świetny jest ten widoczek , bardzo udana kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka piękna, zimowo więc biel dominuje (podoba mi się pomysł z białymi zwierzątkami).

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful project! I love this!
    Thanks for playing along with us at Sparkles Christmas Challenge!
    Debbie
    Debbie's Dash of This and That

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow your box card is really adorable.♥ Thanks a lot for joining us at our It’s Snowtime Challenge by
    Sparkles Christmas Challenge
    Good luck and hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pop-up :) uwielbiam Twoje karteczki :) Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz