wtorek, 27 sierpnia 2019

Czerwona

Bo takie kolory są obowiązujące dla tego typu pojazdów.
Kartka zrobiona na prośbę koleżanki blogowej, która poprosiła o wykonanie konkretnej kartki.
Link podany był do niej, przypomniałam sobie kartkę, którą robiłam na urodziny Dawida
i zastosowałam się do życzenia.

Kartka w kształcie wozu strażackiego wykonana z wizytówkowego czerwonego papieru.
Drabina pudrowana srebrem na gorąco ( embossing) .




W środku sporo miejsca na życzenia :



A tu wersja wcześniejsza :


                                                          Pozdrawiam serdecznie :-)

19 komentarzy:

  1. Świetna! Dla każdego chłopaka - młodego i starszego:)))
    Uściski Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super Ewciu - wóz jak prawdziwy!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, bardzo pomysłowa i świetnie wykonana. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalna, pięknie zrobiona kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super Ewuniu! Świetna :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i rewelacyjna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka ,adresat będzie zachwycony !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki, wóz strażacki jak prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, Ewciu. Świetnie wyszedł Ci ten strażacki wóz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna!!!! Bardzo mi sie podoba:) mam Beata strażaka to moze kiedys pożyczę pomysł jak moge ....:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz