czwartek, 17 stycznia 2019

Niebiesko mi .....

Imieninowa kartka z kwiatami hortensji, podwójnie przyklejonymi.
Kartka składak z niebieskim papierem Potwornym w tle. Na nim czarne stemplowane koronki, odrobina gazy,taśmy papierowej, białej koronki, cekiny, koraliki, motyle i kwiaty.

W związku z obietnicą tegoroczną, że poszerzę ilość moich mediów, żeby mieć czym ciapać, zakupiłam niebieski tusz wodny Splash Ayeeda Ink. Teraz mam aż dwa ;-)






Drażni mnie to puste miejsce obok napisu z lewej strony, chyba coś tam jeszcze ciapnę ;-)


18 komentarzy:

  1. Piękna, przestrzenna i taka puchata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciap ciap :D Ja też się muszę bardziej polubić z mediami :) Kartka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już bym nic nie ciapała, bo kartka wygląda pięknie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te ortensje i do tego składaczek. Karteczka bardzo mi się podoba, moze przez tę niebieskść :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te hortensje , Mnie się tak podoba , nic bym już nie dodawała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, ślicznie ją skomponowałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, nic bym już nie dodawała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, cudna kartka, hortensje jak żywe. Do tego błękity, motyle - po prostu kartka - marzenie.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ZACHWYCAJĄCA!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak i maki Twoje Ewciu tak i te Twoje chortensje uwielbiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz