środa, 9 stycznia 2019

Bliźniaki dla Ani

Dziękuję za wszystkie komentarze pod kartkami -gwiazdami, cieszę się bardzo, że spodobały się Wam moje plaskate gwiazdy ;-)

         Od kartek na Boże Narodzenie szybko przechodzę do wielkanocnych za sprawą zabawy u Ani .
Ania na początku roku określiła nowe wytyczne dotyczące kolorów i motywu.


Zrobiłam dwie pocztówkowe, oczywiście plaskate, kartki składaczki z motywem digi kurczaczków narysowanych w ubiegłym roku przez Ki ( dostępne na firmowym blogu Rapakivi ). DZIĘKUJĘ :-)
Wykorzystałam je w zeszłym roku tylko na 2 kartkach, przez 2 lata prym wiodły zające, to ten rok może należeć do kurczaczków.
Kolory widoczne gołym okiem ( specjalnie ściągnęłam okulary ;-)  ) to:
zieleń- żółty- pomarańczowy  oraz  zieleń- żółty- fioletowy a fauna to kurczaki i motyle







Papiery w tle oczywiście Potworne .

Która wersja kolorystyczna lepsza?

24 komentarze:

  1. Wszystkie śliczne Ewciu :) a te składane formy...super, ja nie nadążam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i widzisz, ma problem z tymi 3 kolorami, bo ja robię dosyc kolorowe prace- Twoje świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też więcej kolorów: biały, szary, czarny, brąz :-O
      Ale liczę, że szefowa zaliczy ;-)

      Usuń
  3. Ewcia, śliczne kurczaczkowe karteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś obie sliczne ale fiolet fajniejszy kontrast daje:) a co z tego ze plaskate, wazne ze z sercem robione !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki! Obie wersje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te składaczki. Myślę, że obie wersje kolorystyczne są dobre. każda kojarzy się z Wielkanocą.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wszystkie karteczki są wspaniałe,normalnie zapachniało wiosną...
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wiosenne piękne karteczki, aż miło popatrzeć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze Ewa jak mi się te kartki podobają. Niby prosty składaczek ale u Ciebie zawsze wszystko idealnie skomponowane i dobrane kolorystycznie . No extra są. Co do kolorów , niby kolorowo ale jak sie spojrzy to ewidentnie zielony dominuję i żółte kurczaki. Obie wersje kolorystyczne mi sie podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś jak dla mnie obie wersje są bomba. Ciężko byłoby wybrać tą jedną bo jak pattzę na pierwszą wydaje mi się że jest najłądniejsza spoglądam na drugą i tą też się zachwycam. Forma składaczka świetna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, Ewuniu!
    Dziękuję za ten powiew świeżości i wiosny, bo u mnie pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra kartki.
    Kuczaki i u ciebie i u mnie prym wiodą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa, śliczne! Podoba mi się forma składaczka. Kurczaki i pisanki też.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudne karteczki. Forma extra. Kolorki super dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudeńka i w kształcie i w dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wiosenne sa twoje kartecvzki. Podobają mi się . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuś obie wersje są świetne, do tego forma i dodatki- kartki zachwycają.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz