środa, 30 stycznia 2019

Bliźniaki dla Ani po raz drugi ;-)

Dzisiaj wzięło mnie na wielkanocne kartki i postanowiłam ponownie wykonać bliźniaki na zabawę u Ani .
Tym razem w innej wersji kolorystycznej i z ciut innymi kurczakami autorstwa Ki.



Wersja : zielony - żółty- niebieski.
Mam nadzieję, że nie wyglądają zbyt  krzykliwie przez te kontrasty ;-)






Zbiorczy kolaż całej czwórki dla Ani  :


Kursik na taką formę kartki jest tutaj - klik lub wejście z linkiem na prawym, bocznym pasku.

Pozdrawiam serdecznie :-)

16 komentarzy:

  1. Świetne karteczki i nie wyglądają jak mówisz jarmarcznie. Skąd ten pomysł? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki :) super pomysłowe kształty mają

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorowane karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu dziękuję za dokładkę kartek , tak jak poprzednie bliźniaki bardzo mi się podobają te składaczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu karteczki są fantastyczne. KOlorowo, wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, piękne karteczki, moim zdaniem kolory jak najbardziej pasujące do siebie i fajnie się prezentują.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zapachniało wiosną! Piękne kartki Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I zrobiło się wiosennie. Piękne składaczki tych chyba jeszcze nie robiłam.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki prosty składaczek Marzenko, który nadaje się zarówno na większą formę jak i na pocztówkową. Moje świąteczne kartki są zazwyczaj 10,5 cm x 14,4 cm.

      Usuń
  10. Twoje rozkłądane kartki są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz