wtorek, 8 stycznia 2019

Gwiazdy dla Uli

Zapisałam się w tym roku na kolejne zabawy związane ze świątecznym całorocznym kartkowaniem.
Dzięki nim mam stosik kartek, które w okresie przedświątecznym są potrzebne w większej ilości.

Różnie bywa z wykonaniem  tych kartek, w sezonie działkowym zazwyczaj na ostatnią chwilę je robię .Ale staram się nie opuszczać żadnych miesięcy.

Kartki do tegorocznej zabawy u Uli, która postawiła na nietypowe formy kartek.
To temat bliski memu sercu i od niego zaczynam.


Zrobiłam dwie kartki w podobnej kolorystyce :









                                        Kartki są podwójne, miejsce na życzenia w środku.
                                 Moje kartki plaskate, takie do wysłania w zwykłej kopercie .
                                                         Mogą też zawisnąć na choince ;-)

  Pozdrawiam cieplutko, u nas dzisiaj zaświeciło słońce i świat od razu stał się piękniejszy :-)

36 komentarzy:

  1. Ewciu, gwiazdeczki są przecudne.
    Podeślij trochę słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gwiazdkowe zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdki Ewuniu, a szczególnie podoba mi się ta z aniołkiem. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne! i forma i zdobienie :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne te kartki zwłaszcza ta z aniołkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczne Ewciu ale urzekł mnie aniołek :)
    U nas wczoraj przez chwilę świeciło słoneczko ale dziś znów sypie na potęgę.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te plaskate karteczki.Mnie zauroczyla gwiazdka nr1 - prześliczna stajenka 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, a aniołkowa jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak.. ta aniołkowa urokliwa bardzo, baaardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Berddo mi sie podoba ta kolorystyka, niby ciemna ale taka poprostu gwuezdzista noc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne karteczki :)
    fajna forma do ozdabiania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne te karteczki - gwiazdki. Aniołek jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne obie:) Podobają mi się i kolorki, i dodatki.
    Uściski Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kartki gwiazdeczki cudne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne! Szczególnie ta z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne obie karteczki. Kolorek nietypowy lecz bardzo interesująco wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie kolory typowe, bo uwielbiam ten papier granatowy z błyszczącymi drobinami i często umieszczam go na moich karteczkach :-)

      Usuń
  17. Obie karteczki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu cudowne są te kartki , moja też będą plaskate :-) A w tej z Aniołkiem normalnie się zakochałam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki, a ten aniołeczek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne kartki! Słońca zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta z aniołkiem skradła mi serducho:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Szczególnie pierwsza wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie śliczne, ale ta z aniołkiem bardziej przyciąga mój wzrok.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki, szczególnie ta z aniołkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki prześliczne, ta z aniołkiem bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne!!!! Nie widziałam ich! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne karteczki :) Ta z aniołkiem -bombowa .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie kartki ślicznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne tradycyjne karteczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz