sobota, 24 sierpnia 2024

Zimowy ptaszek

 Postanowiłam przerwać szycie dziadków z filcu na rzecz ptaszków. Szablon znaleziony na Pintereście doczekał się przeróbki. Musiało być "po mojemu". Ptaszek ozdobiony został złotymi koralikami i białymi śnieżynkami. Na czapeczce zielone listki i owocki ostrokrzewu zrobione z czerwonych koralików.


Ptaszek jest malutki, ma troszkę ponad 6 cm wysokości. Lekko wypchany, praktycznie stoi do zdjęcia. Wiszący na ołówku wygląda tak:


To kolejna zawieszka na choinkę.

                                                     Ptaszek frunie na zabawę u Splocika :


Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Siedząc w ogrodzie, w tym sierpniowym żarze lejącym się z nieba widok czapy i szalika rozgrzał mnie do czerwoności! Nie no, oczywiście się śmieję... Przeuroczy ten ptaszek ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczny! Cudne są Twoje filcaki Ewa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie filcowe maleństwa -uroczy ptaszek zapowiada mrożną zimę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek jest uroczy. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu sierpnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz