niedziela, 11 sierpnia 2024

Ślubna mini seria- część 1

 Na zbliżający się ślub mam do zrobienia cztery kartki. Kartki dla osób różnych pod względem wieku czyli z trzech pokoleń. Wytycznych nie było.

Pierwsza powstała kartka od dziadków. Postawiłam tutaj na klasykę. Perłowy papier, elegancka para w powozie i forma Z-fold.






To kolejna kartka w tej samej formie z tym stemplem, za każdym razem staram się wprowadzić jakieś zmiany. W tym stempelku dorysowałam młodemu nogi i kawałek końskiego ogona.               Potuszowałam też lekko listki.

Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. O!!! Trudne zadanie.
    Ta kartka cudna. Bardzo podoba mi się cytat. Uściski Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 kartki na ten sam ślub to nie lada wyzwanie twórcze. Ale kto jak nie Ty;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka:) Uroczy motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten stempelek I to jak wszystko kolorujesz. Efekt ekstra !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz