czwartek, 22 sierpnia 2024

2 w 1

 Rzadko się trafia, aby jedna kartka była na dwie okazje. Przynajmniej mnie rzadko się trafiają takie do zrobienia. Było ich nie więcej niż 10. Tym razem kartka na chrzciny i roczek. Dwie okazje wymagają więcej miejsca i tutaj najlepsza dla mnie jest forma z naszego wyzwania #2.

Na pierwszej części kartki jest nawiązanie do chrzcin, część tylna nawiązuje do pierwszych urodzin Leona. Wykorzystałam jasną kolorystykę czyli biel, beż i błękity. Kupiłam ostatnio cudowny papier wizytówkowy, beżowy z takimi włókienkami, jestem nim zachwycona.                      W motywie chrztu wykorzystałam znane już drzwi jako okno kościelne, do tego odrysowałam od skrapka chrzcielnicę i nakleiłam ją warstwowo. Gołąb jak symbol Ducha Świętego. Całość ozdobiona kwiatkami hortensji. Część urodzinowa ze stemplem od Lotv. Część elementów podklejona została tekturkami, żeby uzyskać lepszy przestrzenny efekt.





Na koniec podmalowałam perłową konturówką gołąbka i przezroczystą konturówką pomalowałam wodę w chrzcielnicy. Błyszczą, ale na zdjęciu słabo to widać.


Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Ty to jesteś pomysłowa, super to wymyśliłaś. Obie strony kartki mi się podobaja , choć ta część na chrzest bardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ujęłaś dwie okazje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kartka:) Bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz