wtorek, 23 sierpnia 2022

Ślubna

 Zbliża się wrzesień i kolejne śluby. Zmierzyłam się ponownie z formą DL, chociaż mam zawsze problem z jej zapełnieniem. Tym razem pomogłam sobie powiększając HPkiem wydrukowany stempel. Tonacja niebiesko-srebrna, tylko kwiatki mi nie pasują. Zawsze dodaję ich nieparzystą liczbę. A tu tylko dwa, jakoś mi dziwnie. Dokleić jednego mniejszego?

Pod balonem papier w serduszka oraz kawałek gazy. Sam balon lekko przekrzywiony, bo chciałam uzyskać dynamiczną kompozycję. 




U nas już czwarty dzień pada z niewielkimi przerwami. Mam nadzieję, że grzyby będą.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Wasze komentarze😘

8 komentarzy:

  1. Akurat formę DL lubię , a Twoje stempelki są urocze. Fajna kartka Ci wyszła ja bym już nic nie doklejała, a kto powiedział, że ilość kwiatów musi być nieparzysta !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, balon przepięknie wpisuje się w klimat ślubny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna pamiątkowa kartka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, piękny efekt uzyskałaś. Moim zdaniem dwa kwiatki spokojnie wystarczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna pamiątka! a jeszcze powiem, że lubię ozdabiać DL-ki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj tworzyłam też akurat ślubne kartki 😉 Twoja piękna 😉😘😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz