niedziela, 14 sierpnia 2022

Na chrzciny

 Kolejna kartka na chrzciny jest moją interpretacją "zażyczonej" sobie kartki. Kartka była prosta, w delikatnym, pastelowym różu, z drzewem pełnym serduszek / grafika /. Na to drzewo naklejono kilka serduszek wyciętych dziurkaczem i dwa motylki. Na pniu był metalowy krzyżyk z przewiązaną kokardką. Nie lubię takich prac robić, bo w tym przypadku nie wiedziałam, na ile ten lift może być dowolny.

Zaczęłam od narysowania drzewa i pokolorowania go kredkami i markerami. Na gałęzie nakleiłam serduszka wycięte z wizytówkowego papieru. Wśród nich umieściłam atłasowego gołąbka jako symbol Ducha Św. Metalowy krzyżyk został doszyty do kokardki. Na dole odrobina gazy i wykrojnikowe listki.


W blasku flesza widać metaliczny wzór na serduszkach:


Wyszło tak średnio moim zdaniem, ale koleżance się podobało.

Pozdrawiam niedzielnie i życzę udanego wypoczynku🙂

6 komentarzy:

  1. Wspaniała praca, oryginalna i wymowna :) Dobrze , ze zrobiłaś zdjęcie z fleszem , dopiero na nim widac ak wszystko pięknie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa kartka wyszła super i najważniejsze, że się spodobała :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kartkę to chyba mało kto by wymyślił. Wyszła ekstra z tymi serduszkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest, taka inna 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!! CUDOWNA pamiątka! Taka inna ! SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz