czwartek, 3 lutego 2022

Debiut

 W tym roku postanowiłam zrealizować niektóre plany i w końcu poznać nowe techniki.            W planach mam zapoznanie z  szydełkiem. Na chwilę obecną szydełko jedno już zakupione zostało, muszę wyszukać jakąś włóczkę i zacząć naukę od prostych kwiatuszków. Ciekawe ile mi to zajmie czasu 😆 

Wczoraj wpadły mi w łapki zachomikowane arkusze filcu, planowałam z nich uszyć kiedyś kury na wielkanocne święta. Niestety nawet nie zaczęłam ich wycinać. W ramach przećwiczenia prostego ściegu postanowiłam uszyć zakładkę. Padło na Petitkowego liska, bo arkusz jadowicie pomarańczowy na kurę jakoś mi nie pasuje. Zresztą wszystkie te kolory w zestawie jakieś takie żywe😆 W dodatku okazało się, że nie ma białego filcu. A lisek ma białe elementy. Na szczęście znalazłam rolkę flizeliny białej, niestety cienkiej i podwójne warstwy musiałam wycinać. Wybaczcie krzywe ściegi, chyba ten miękki filc nie bardzo nadaje się do takiego szycia. Ale muszę go jakoś wykończyć.

Zakładka na gumce dla mnie jest mało praktyczna, dlatego liska doszyłam do papierowego prostokąta wyklejonego papierem o fakturze dżinsu. Ciemny kolor trochę pochłania  jadowitość filcu.






Mimo tych wszystkich niedoskonałości jestem zadowolona z końcowego efektu.

Co o niej sądzicie?

21 komentarzy:

  1. O!!! Super się prezentuje czytający lisek. Bardzo mi się podoba Ewa!
    :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. zajefany lisek zakładkowy szyj dalej i zaczynaj szydełko bo masz talentów wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam. Lisek elegancki. A jaki zaczytany. Super go odwzorowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lisek! Cudo! Gratuluję tak wspaniałego debiutu!Trzymam kciuki za szydełko! :))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna zakładka,bardzo lubię filc jako materiał do rękodzieła.Wspaniały debiut - gratuluję.Powodzenia w szydełkowaniu !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, lisek jest świetny :) trzymam kciuki za rozwijanie nowych pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zakładka,lisek jak żywy !
    Super że będziesz próbować szydełkować, trzymam kciuki i zawsze służę pomocą.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zakładka, Ewciu, super, że odkrywasz nowe pasje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka, Ewo i wcale nie widać, że to Twój debiut.
    No i fajne przepisy na agrestówkę tam widzę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy fajne, na różne trunki. Dostałam książkę jako prezent urodzinowy, jeszcze nie zdążyłam jej dobrze przeczytać. Oprócz przepisów są różne historie związane z tymi napojami😀 Bardziej biała myszka pasowałaby jako zakładka 😉

      Usuń
  10. Piękny lisek Ewuniu i świetna zakładka 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że filc Cię wciągnie i nie jedną rzecz uszyjesz, ja od czasu do czasu musze coś z filcu zrobić, bo jakże to tak inaczej :) Super zakładka, świetny ten lisek Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam Dziewczyny za te mobilizujące mnie do działań komentarze😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zaczytany lisek. Bardzo lubię ,,Małego księcia". Trzymam kciuki za naukę nowych technik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zakładka. Uroczy czytający lisek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde. Ficou lindo e maravilhoso o seu trabalho. Bom final de semana. Obrigado pela visita e carinho.

    OdpowiedzUsuń
  16. To ma być debiut!? Pani! To co ty dalej pokażesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha. Pokażę koguta, właśnie się szyje 😀

      Usuń
  17. Rewelacyjny Ewo a na debiut zupełnie nie wyglada ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz