sobota, 20 listopada 2021

Świąteczna koperta

 Oczywiście kartka koperta w tematyce świątecznej rozminęła się trochę z moim pomysłem. Wykorzystałam świąteczny stempel w formie pocztówki jako wypełnienie koperty. Lekko go posrebrzyłam metalicznym długopisem. Do tego z przodu digi stemple od Beccy - bombka  / dziękuję  😀 / oraz zimowy anioł od Ching-Chou Kuik. Szyszka srebrzona pudrem na gorąco, gwiazda betlejemska to pomniejszona odbitka stempla polimerowego.





Dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe 😘

Zapomniałam napisać, że na rozdawajkę można zapisać się do końca listopada.

Pozdrawiam wieczorową porą 😀

14 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Jajku, jakie to jest piękne! Zazdroszczę tego talentu! Taka cudowna kompozycja, te kolory, wszystko współgra ze sobą idealnie :) Naprawdę cudowna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Stempelek wspaniały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pomysłowa kartka!
    Nic dodać, nic ująć!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna! Zimowo - baśniowa po prostu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca. Niesamowite są Twoje składane kartki Ewa. Podziwiam!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wciąż niezmiennie podziwiam Twoje kolorowanie Ewuś, to jest coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa świetnie Ci wyszła ta kartka. Choć przyznam ja miałam z nią problem zwłaszcza w kwestii wypełnienia:-). U Ciebie natomiast wszystko ma swoje miejsce. Jak dla mnie jest extra!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ona jest piękna!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł z tą wystającą kartką. Wygląda jak prawdziwa przesyłka. I wszystko tak pasuje do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna anielska karteczka Ewo, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz