środa, 3 listopada 2021

Jesienna wymiana zakładek

Znacie już moją manię zakładkową. Zatem wymianka jesiennych zakładek zaproponowana przez Justynę nie mogła się odbyć beze mnie. Wykonałam dwie zakładki według drobnych wskazówek Lideczki, bo do niej miały one trafić. Lidia lubi m.in. liski, jeżyki. Tych pierwszych / głównie Petitkowych/ już trochę mam w swoich zbiorach. Ale spodobała się jej też księżycowa dziewczyna.

Zatem jako pierwsza powstała dwustronna zakładka z Petitkowymi liskami, na jesiennym tle:


Druga dwustronna zakładka jest z motywem księżycowej dziewczyny przerobionym na jesienną wersję. Tło podrasowałam złotym woskiem i konturówką, dodałam liście, żołędzie. Są też ulubione Lidii fiolety.


Kartka też nawiązuje do jesiennego klimatu. Ma formę tego nietypowego prostopadłościanu. Kartkę oraz zakładki łączy wykorzystanie tego samego papieru z motywem jesiennych liści.




A moją wymiankową parą była Miriam. Dostałam od niej zakładki- dekupażową i haftowaną oraz kartkę z pięknym jesiennym liściem:


Dziękuję pięknie Miriam za zakładki i kartkę i Justynie za zorganizowanie tej jesiennej wymianki 😀

Pozdrawiam serdecznie 😀

11 komentarzy:

  1. Pięknie się wymieniłyście :) cudne zakładki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam u Justynki Twoje zakładki:) Tutaj zobaczyłam drugą stronę. Są świetne.
    Kartkę zrobiłaś Ewa rewelacyjną. Ta forma jest super:) Piękne jesienne prace.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zakłądki, ale rzeczywiście , ta karteczka jest po prostu niesamowita. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana wymianka, Ewciu, Pięknie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, zwłaszcza liski 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są :) wspaniała wymianka, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, jesteś cudowna, stworzyłas fantastyczne zakładki tak specjalnie "pode mnie", jestem Ci za to ogromnie wdzięczna. I do tego jeszcze na super karteczka... bardzo, bardzo Ci za wszystko dziękuje, jestem swoim prezentem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam zakładkowego świra. Super Ci te zakładki wyszły. To była fajna wymianka . Super te zakładki, które stworzyłaś jak i ta które dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu dziękuję jeszcze raz za udział w Wymiance :). Przepiękne prace przygotowałaś i równie śliczne do Ciebie dotarły.
    Moc uścisków posyłam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz