piątek, 5 listopada 2021

Kartka koperta

Dzisiaj na dłużej spadła mi gorączka i uznałam, że czas się przymusić do jakiejś pracy twórczej. Forma koperty została oklejona, miałam pokolorowane obrazki, wystarczyło je ponaklejać. Kartka dla dziewczyny interesującej się sztuką i filozofią. Na kartce według wytycznych miała się pojawić Mona Lisa i filozofowie. Moja fascynacja tym dziełem Leonarda da Vinci zakończyła się w momencie obejrzenia obrazu w Luwrze i tłumu podekscytowanych turystów przepychających się pod obrazem. Ale zachwyca mnie perspektywa w jego dziełach i geniusz.






Stempel już znany od Ching-Chou Kuik, filozofowie z kolorowanki do wydruku / dziękuję /.

Myślę, że to forma dobra na każdą urodzinową, imieninową okazję, podziękowania, zaproszenia. Nada się też na świąteczne tematy. Ale Wy macie swoje pomysły i z pewnością pokażecie do czego można ją jeszcze wykorzystać. Banerek umieszczam pod wyzwaniem, kartkę też. Do naszej galerii zrobię nową.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia 😀😀

12 komentarzy:

  1. Ewa oczywiście ode mnie też powrotu do zdrowia ,a banerek porwałam oczywiście.
    Kartka świetna i jak najbardziej w temacie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, już sama forma zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, nawet pomimo choroby tworzysz cuda składaczkowe. Wracaj do zdrowia jak najszybciej, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia Ewo a kartka bardzo ciekawa :) myśle nad swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej formie kartek jeszcze nie widziałam. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudna kopertowa karteczka Ewa.
    Ja do obrazu Mona Lisy nawet się nie dopchałam. Stawałam na palcach, aby zobaczyć zza tłumu:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowy pomysł. Cudna koperta

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartko - koperta. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca kartka👍
    Zdrówka kochana, trzymaj się cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo z tą kopertą. Ciekawe to będzie wyzwanie w tym miesiącu. Tobie wyszło ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa forma, wspaniale ją ozdobiłaś/zagospodarowałaś ..... kiedyś spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz