niedziela, 3 stycznia 2021

Zakładka

 Do kompletu z kartką z naszego wyzwania #21 będzie prosta zakładka. Nawet jeśli solenizantka nie czyta w czasie wolnym książek, to będąc w wieku szkolnym musi się zmagać z lekturami;-) Zatem zakładka się przyda. Został mi pasek czarnego papieru bazowego i pasek papieru kolorowego. Wykorzystałam oba oraz dodałam na drugą stronę zakładki turkusowy papier ze stemplami. Sport to adrenalina i nerwy, stempel nawiązuje do wyciszenia się, bo człowiek nie może wiecznie być na "wysokich obrotach" ;-) Stempel digi od All Dressed up, pokolorowany markerami.




Dokończyłam jeszcze drugą stronę kartki z wyzwania. Część środkową postanowiłam zostawić pustą, wzorzysty papier wystarczy.


Natomiast z tyłu oprócz życzeń przykleiłam znane już słoneczniki od Beccy ( dziękuję :-) )


Ponieważ ciągle trwa wyzwanie blogowe wstawiam kartkę do wyzwania 


Mam nadzieję, że coś widać na zdjęciu. Liczyłam, że zrobię lepsze dzisiaj, ale szaro i ponuro za oknem, a nawet coś pada. Chyba śnieg z deszczem ?

A teraz pędzę robić kartkę na grudniowe wyzwanie Inki.

Pozdrawiam serdecznie :-)

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła Ci ta kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bom dia. Desenhos maravilhosos. Parabéns. Um excelente domingo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplet zrobiłaś :).

    Młoda na pewno będzie zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, pięknie ta zakładka pasuje do kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nic mogłabym z setkę takich zakładek zrobić, bo tych papierków to mi zostaje mnóstwo. Tobie wyszła super i dla nastolatki będzie idealna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, komplecik jak marzenie, cudny jest!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo padłam, kartka rewelacja, zakładka swietna! Brawo brawo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest fantastyczna!!! Mega!
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło. Zakladka zawsze się przyda. Chowanie resztek papieru wskazane. 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace!!! Zakładeczka bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka i zakładka, ciekawa i efektowna forma składaczka i cudnie pomalowane stempelki, super prezent dla nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz