środa, 6 stycznia 2021

Pudełko

 Na prośbę koleżanki wykonałam kartkę na okrągłe urodziny jej małżonka. Wytyczne zostały mi nakreślone, miało się pojawić to, co prawdziwy mężczyzna w życiu powinien zrobić ;-) 

Wykonałam kartkę pudełko, na ściankach rozmieściłam owe wytyczne. Pudełko trochę ciemne, ale jakoś ostatnio czarna baza kartki mnie zachwyciła i lecę z nią dalej, dopóki się nie znudzi ;-) Z zewnątrz wykonaną bazę okleiłam papierem ITD Collection, w środku i na wieczku papiery UHK z błyszczącym paryskim nadrukiem lub zamiennie pasiastą stroną.


Na wieczku grafika od small wingels shop - dziękuję :-) zegar od Janet, tekturki i skrapki.


W środku na ściance dom wybudowany przez solenizanta i drzewa zasadzone przez niego:


Na kolejnej ściance dorośli synowie:


A zatem solenizant to: 


W tle pusta ścianka na wkładane życzenia.
A na 4 ściance znany już cytat i tort z cyferkami.



Mam nadzieję, że taka kartka spodoba się całej rodzinie solenizanta :-)

Ponieważ jest koło na wieczku wstawiam kartkę na wyzwanie styczniowe u Bogusi:




Pozdrawiam serdecznie :-)

17 komentarzy:

  1. Świetne, dopracowane pudełko :) Bardzo piękny i inspirujący ten cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło wspaniale Ewuniu, mnóstwo ciekawych detali! Myślę, że to będzie piękna pamiątka. Przesyłam cieplutkie, noworoczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Gratuluję pomysłu. Świetne pudełko, takie męskie. Naprawdę 100%.
    Ach,ci mężczyźni...❤️🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca, brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!! Superowy środek!!! Solenizantowi pewnie zakręciła się łezka w oku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, box jest po prostu fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, świetnie dopasowane do jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie bomba, Twoje pomysły są rewelacyjne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Bardzo kreatywnie podeszłaś do tematu, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ u Ciebie twórczo. Podoba mi się box z trybikami, no bo jak może być inaczej :) Ciekawa również ta ze 100 mężczyzny, taka nietypowa budowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie wymyśliłaś to pudełeczko. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super składaczek, świetnie wybrane papiery i dodatki piękne wyglądają na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ,,męska kartka,, to raczej trudny temat. Dla Ciebie to żaden problem, fantastycznie ,,ugryzłaś,, temat. No i te papiery z trybikami ... super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały jubileuszowy prezent. Piękna praca!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz