niedziela, 10 stycznia 2021

Koci czekoladownik

 Na prośbę koleżanki miałam zrobić opakowanie na finansowy podarunek.                            Pomyślałam o czekoladowniku, który może być z podwójną zawartością. Wykorzystałam ulubione kolory solenizantki, której wręczona zostanie owa zawartość oraz koci motyw.     Digi stempelek jest od Twistoon. W dodatku okazało się w trakcie robienia czekoladownika, że mogę wykorzystać przepis od Uli :


Wykorzystałam wszystkie elementy oprócz szablonu, zamiast niego jest papierowa taśma. Mam skromny zbiór masek i żadna jakoś mi tu nie pasowała. A tajny składnik to motyle ;-)




Pozdrawiam serdecznie :-)

19 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło. Słodki ten kociak jak czekoladki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam Ciekawa co wymyślisz i byłam pewna że będzie to kartka. A tu taka super niespodzianka. Jak dla mnie jest bosko!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło. Sporo wytycznych Ula zadała. Bardzo lubię czekoladowniki robić i dostawać też. Jest to bardzo fajna forma na obdarowani bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny czekoladownik, pięknie ozdobiony a kociak bardzo fajny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne opakowanie Ewa. To 3w1 - banknot, czekolada i właśnie to piękne opakowanie, które później można jeszcze wykorzystać do przechowania innych rzeczy:)
    Usciaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, super opakowanie na czekoladę (z pomarańczami - mniam mniam:) Bardzo sympatyczny ten kocurek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny czekoladownik, słodki kotek ślicznie wygląda w tej kolorystyce. Fajny pomysł na prezent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki kocurek i te kwiaty też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo oczarowana jestem czekoladownikiem :) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny czekoladownik pełen uroku i z humorem. Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis wykorzystany idealnie! Piękna praca!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny koci czekoladownik, a że ja kociara tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne opakowanie na słodkości 👍

    OdpowiedzUsuń
  14. No i super!!! Śliczny czekoladownik :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł - jest pięknie, zabawnie i w dodatku słodziutko!
    Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa super czekoladownik kocik jest taki słodki i jeszcze z czekoladą i kasą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz