środa, 25 września 2019

To jeszcze nie ta okazja

Chociaż kartka doskonale pasuje na Dzień Edukacji, została wykonana z okazji urodzin pewnej pani.
Pani od kilku lat prowadzi zajęcia w szkole dla pielęgniarek i bardzo sobie taką działalność chwali.
Stąd moje nawiązanie tematyczne.
Kobietka to kolorowanka stąd klik - dziękuję za udostępnienie.
Pomalowałam ją markerami i konturówkami. Tablica wycięta z czarnego wizytówkowego papieru, fragment biurka to też część tej kolorowanki.
Kwiaty stemplowane, pomalowane markerami i tuszem żółtym. Pylniki miedzianą konturówką zaznaczone. Gaza i motylki dopełniają kompozycję kwiatową :-)

Ostatnio Daga pisała, że często jej coś nie wychodzi a inni pokazują swoje prace zrobione idealnie, bez wpadek. Ileż razy mi coś nie wyszło, rozminęło się z koncepcją lub pociapało klejem.
W tej kartce imię z dziurkaczowych literek lekko przesuwałam i okazało się, że trochę kleju wyszło poza nie. Co mogłam zrobić ??? Brązowy kontur nadał lekkiej głębi i ukrył błyszczenie kleju. Prawda, że nikt tego nie domyśliłby się ?
I tak dzieje się od czasu do czasu zapewne u  każdej osoby tworzącej kartki .






                                  Papier w jesiennych kolorach w tle to digi z Papierowego Potwora.
                                           Kartka składaczek, z zakładkami u góry i na dole .

       Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarze pozostawione pod wcześniejszymi
                                                                        postami :-)

Przypomniałam sobie, że miałam zgłosić ją na zabawę u Ewy, bo na kartce są po 4 trójkąty
z przodu i z tyłu na zagięciach .




15 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ta tablica z kreda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, a co do wpadek to nie ma tego złego - przynajmniej jeśli chodzi o Twoją kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Agą, ta tablica wygląda super! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze coś ciekawego można zobaczyć, podejrzeć, zainspirować się. Kartka świetna. Wpadki zdarzają się chyba każdemu .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze elegancko i z pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, kartka jest super!! Bardzo fajnie ją zrobiłaś :)) Ja myślę Ewuniu, że u każdego niezależnie co tworzy zdarza się, że coś nie wychodzi - mnie również. Nie ma co się tym martwić, tak po prostu bywa z tymi ręcznymi robótkami :) A Ty kochana poradziłaś sobie świetnie z widocznym klejem :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, zawsze zdarzają się drobne wpadki, nieraz przez nie trzeba zmieniać koncepcję 😉 Ale efekt końcowy zawsze wychodzi super. Twoja kartka podobnie, jest świetna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka :D Pomysł z tablicą super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle pomysłowa i efektowna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, Ewciu. To prawda - nie ma rękodzieła bez błędów i wpadek od czasu do czasu. I w tym jego urok i wyższość nad masową produkcją.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, tablica jak prawdziwa:)
    Myslę,że pomyłki,czy jakieś niezamierzone błędy zdarzają się czasem każdemu, bez względu jakiej dziedziny twórczej dotyczą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna! Napis na tablicy rewelacyjnie sie prezentuje :) brawo Ty!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz