piątek, 21 czerwca 2019

Męskie na urodziny

Dla wielbiciela aut i majsterkowania . Jakich aut ? nie wiadomo .Dlatego pozwoliłam sobie wybrać takie dwa klasyczne pojazdy.Auta pokolorowane markerami i konturówkami.
Pas z narzędziami to darmowa grafika od Small Wingels Shop.
Stempelkowe zębatki pomalowane srebrną konturówką i uzupełnione ćwiekami oraz metalową zawieszką. Napis mnie uwiera ;-) Nie był to dobry pomysł, żeby skorzystać z tego gotowca.




Druga kartka dla wielbiciela krążków drewna, z których rzeźbi  figurki zwierząt np. krów.
Kartka składak z harmonijką z boku, to jedna z naszych wyzwaniowych form.





Koleżance, która kartkę zamawiała spodobała się . 
Z pewnością jest inna od robionych do tej pory dla solenizanta. Wcześniej skupiłam się na kaletniczym zawodzie wykonywanym przez tego pana. Tegoroczna nawiązuje jedynie do hobby uprawianego na emeryturze .



Pozdrawiam serdecznie :-)
U mnie dzisiaj sympatyczny, miarowy deszczyk pada :-)
Oby tak padało cały dzień .

13 komentarzy:

  1. Oj, ale zazdroszczę Ci tego deszczu. U mnie jakoś nie chce popadać...
    A kartki jak zawsze są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne karteczki, nic tylko podziwiac pomyslowosc, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki super, bardzo fajne. U mnie zero deszczu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne i pomysłowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Też miałam za zadanie zrobić typowo męska kartkę na urodziny. Oj to było wyzwanie. Ja jeszcze swojej nie mogę dodać na blogu. Zrobię to za kilka dni, ale za to mogę podziwiać twoje. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomite karteczki Ewuniu, co jedna to ładniejsza.:) U mnie tylko krótko popadało. Pozdrawiam serdecznie.:) P.S. Zaczyna kwitnąć różowy floks.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno muszę przyznać Gunter dostaje świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne Ewa. Ja zawsze mam problem z kartkami dla mężczyzn. Tort z pasków do spodni - rewelacja:)))
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki, arcydzieło! Pozdrawiam letnio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, żaden temat Ci niestraszny i nie ma przed Tobą tajemnic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Padlam... Sa swietne !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz