wtorek, 4 czerwca 2019

Chrzest Szymonka

Na  zbliżające się chrzciny poproszona zostałam o wykonanie 4 kartek.
Jakoś te serie mnie ostatnio bardzo lubią ;-)

Kartka nr 1 to składak z digi stemplem zakupionym na Etsy.
Jak się już odważyłam raz na zakupy, to teraz ciągle tam buszuję ;-)
Stempelek przybrany kwiatami i wykrojnikową zieleninką .





Kartka nr 2  to prosta kartka z aniołkiem z masy plastycznej.


Kartka nr 3, składaczek z digi stemplem od Papierowego Potwora  i stemplowanymi kwiatami.





Kartka nr 4 to kartka trapezowa z moim ulubionym chłopczykiem.




Kolażyk :


Dopiero teraz widzę, że na każdej kartce jest coś niebieskiego .

A to na prośbę Agi - mój laur zakupiony na początku maja.
Ma około 20 cm i ciągle jest w doniczce. Ponieważ zimy u nas są zbyt chłodne dla takiej rośliny, zastanawiam się czy warto wsadzić go do ziemi, może lepiej do większej doniczki ?



Pozdrawiam serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki - naprawdę każda inna !
    Nieźle Ci roślinka urosła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te twoje karteczki. Co fo zakupów na Etsy to doskonale cię rozumiem, bo mam tak samo co do roślinki to miałam w doniczce i mi padła, nad czym ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może miał za ciepło zimą ? Bo on lubi chłodek ;-)
      Zobaczymy czym ja go wykończę ;-)

      Usuń
  3. Wspaniałe karteczki Ewuniu, w każdej coś zachwyca.:) Oj obawiała bym się czy roślinka przetrwa zimę, eraz pięknie się prezentuje. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiadka nie wykopuje na zimę, ale ona ma już sporą roślinę.
      Okrywa ją i ociepla włókninami, u nas zimy raczej lekkie ;-)

      Usuń
  4. Piękne kartki. Srebrne akcenty wyszły cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu świetne kartki ale mnie zauroczyła ta ostatnia . Piękna jest ta grafika. Tak sobie teraz myślę, że sporo czasu poświęcasz na kolorowanie tych stempelków i te wszystkie konturowe dodatki. Ale efekt wart tego czasu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu niesamowity jest Twój liśc laurowy, jak cudnie Ci rośnie :) ilez to rosołków pysznych ugotujesz. Nie mogę się napatrzeć :) karteczki śliczne , ja jestem zauroczona tą z aniołem potwornym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewus podziwiam mnogość pomyslow karteczkowych !!! Śliczności stworzylas:) niebieski to chłopięcy kolor wiec pewnie dlatego znalazł sie na każdej kartce, no ale mnie sie podobaja Twoje kompozycje kwiatowe, pieknie wszystko odbierasz:) zdolniacha jestes!!!:) co do laura to nic nie doradzę bo doswiadczenia z nim brak... Usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki! Ta dzidzia pierwsze przesłodka! Buziaki! PS Laur "na żywca" cudnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki, jest co oglądać.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w trzeciej....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, przepiękne kartki, każda ma w sobie coś. Oczywiście mam i faworytkę - to ta z aniołkiem z masy plastycznej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki! Doskonale sobie radzisz z kilkoma wersjami na jedną okazję. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz