środa, 12 czerwca 2019

Druga

Po bukiecie kwiatów czas na zapowiadane słodkości na drugiej kartce dla Elżbiety.
Wprawdzie nie wiem w jakim wieku jest solenizantka, ale mam nadzieję, że taki słodki obrazek będzie dla niej zabawny.

Kartka prosta, w fioletach i różu. Digi papiery od Potwora.
Wycięcie tych chudych nóżek i loczków na głowie to prawdziwe wyzwanie ;-)



Torcik troszkę pobrokatowany i potraktowany białą konturówką  :


Bez flesza :



Kartka pasuje do wyzwania Hubki :



I pasująca kolorystycznie żurawka , jedna z ośmiu odmian jakie mam :


                                                           Pozdrawiam serdecznie :-)

21 komentarzy:

  1. Fajna karteczka Ewuniu, a jaki apetyczny torcik.:) Przesyłam milutkie pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny tort :D Bardzo słodka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słodkości Ci wyszły !! Torcik marzenia a ta Panienka prawie tak samo słodka jak ten torcik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta pannica obok tortu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :) a ten tort smakowicie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka. Moja córka tak się Twoimi pracami zachwyca, że chce spróbować swych sił w tworzeniu kartek podobnych do Twoich jak wrócę do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ją zainspirowałam:-) To świetne hobby :-)

      Usuń
  7. prześliczna i bardzo apetyczna kartka! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, słodziutko. Pozdrawiam gorąco.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jaki piękny ten torcik,śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, bardzo apetyczna :) bita śmietana wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, na bank się spodoba. Podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie rewelacja! Sama chętnie taką kartkę bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu jako niepoprawny łasuch zjadłabym ten torcik w całości.
    Bez flesza widać ile detali ozdabiania Twoją śliczną kartkę.

    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, mniam:)
    Buziaczki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super apetyczna kartka - też lubię żurawki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna karteczka, a żurawki uwielbiam ;) Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I tort słodki i panienka słodka ... śliczna jest Twoja słodka karteczka.
    ,,Słodkiego, miłego życia,, sobie nadrukowałam więc u mnie też będzie :)
    Co do żurawki to mam dwie odmiany (w tym taką jak Twoja) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiałam juz ta karteczke u Ewy i te zgrabne nozki, szacun Ewus bo kartka pierwsza klasa !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz