poniedziałek, 26 lutego 2018

Taka dziwna

Wiecie jak lubię mieć jakieś wskazówki odnośnie solenizanta/-tki ,które mogę wykorzystać na kartce .
Tym razem nic nie dostałam oprócz imienia i lat .

Postawiłam na romantyzm i przesłanie ;-) Ale dziwacznie mi to wyszło .
Papiery w tle od Papierowego Potwora - to ten romantyczny klimat ;-)


Zaczęłam od potraktowania księżyca srebrnym pudrem do embossingu . Pomalowałam rozmarzoną dziewczynę i dokleiłam gwiazdy ( od Agi-craft -dziękuję :-)  ) 


Kartka wydała się mi trochę za pusta . Dokleiłam jeszcze jedną gwiazdę i kwiatki .


Widok składaczka z boku ...


I z góry ....


Dokleiłam jeszcze dwa motylki ,bo te kwiaty jakieś takie skromne były ;-) 



I  ............................. wyszło dziwacznie :-( 

Dziękuję za życzenia zdrowia  i pozdrawiam serdecznie :-)

22 komentarze:

  1. wyszło jak zawsze przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez konkretnych wytycznych, a poradziłaś sobie doskonale! Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie marudż- mnie się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę starałam się znaleźć Twój punkt widzenia, ale chyba nie umiem. Dziwacznie czyli jak? Może jest trochę eklektycznie, ale mnie to bardzo pasuje do marzeń, zwłaszcza sennych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie myślę ,że te róże w tle mogłam sobie darować ;-)

      Usuń
  5. Podoba mi się ta dziewczyna na księżycu ;) A kartka jest oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I wyszła super kartka, jest jedyna w swoim rodzaju, mnie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem kartka jest prześliczna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kartki są zawsze niepowtarzalne. W tej wszystko jest tam gdzie powinno być i takie właśnie, nie inne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło jak zawsze cudnie. Świetny składaczek z pięknym przesłaniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się błyszczy ten srebrny księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że wyszło pięknie i bardzo marzycielsko, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! Pomysł i wykonanie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skojarzyłam piosenkę ze słowami z Małego księcia, więc te róże czemu nie ... a ciekawe o czym marzy solenizantka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaka piękna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyszło dziwacznie Ewuniu, to uroczy i bardzo pomysłowy składaczek. Jestem pewna, że się spodobał.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A dla mnie jest fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego dziwacznie...wyszło nastrojowo i romantycznie. Bardzo piękna kartka. :)

    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest! Dla marzycielki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba i uważam że wyszła Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego dziwacznie? Wcale nie :) fajna ta kobietka na księżycu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz