czwartek, 15 lutego 2018

Kartka suwak

Ponownie dla solenizantki ,wielbicielki jamnika . Pani jest pielęgniarką i odlicza już dni do emerytury ( chociaż lepiej byłoby ująć miesiące ;-) ) . Stąd moja koleżanka ,która zamówiła kartkę napomknęła o  nawiązaniu do tej upragnionej emerytury .

Jakoś ostatnio mam pustkę w głowie i trudno mi coś wymyślić ,co by pasowało i ucieszyło .
Kartka z jamnikiem w poście poniżej była składakiem , druga wersja jest z suwakiem.
Kolory też inne ,ciepłe  i motyw filiżanek nawiązujący do gościnności .




A co z tym suwakiem ? Myślę ,że wskazówek za co pociągnąć i w którą stronę jest dużo ;-)


A wysuwa się owa pierwsza  pomoc sugerowana w tekście 



I co sądzicie o takiej opcji pomocy ???

18 komentarzy:

  1. Ewcia, czapki z głów!! Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, ciągle zaskakujesz nietuzinkowymi pomysłami.
    Kartka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, Ewciu, A taka pomoc może robić konkurencję naszej służbie zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zwykle z pomysłem :) fajnie ten suwak wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanial karteczka, a kazda pomoc dobra ....Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo :) :) :) przepych i bogactwo twórcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha..kocham kartki z pomysłem i z jajem :-D Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, ukryty obrazek dobrany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niepowtarzalna i bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna :) Uwielbiam wszelkie składaki i kartki interaktywne, więc jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe, ja bym na to nie wpadła, urzekająca kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna. Rewelacyjna pomoc (nik) 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, bardzo pomysłowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz