poniedziałek, 5 lutego 2018

Procentowa

Dla osoby zajmującej się produkcją wina domowego ( pysznego ,miałam okazję popróbować ;-) )

Kartka składaczek z piękną grafiką znalezioną na Pinterście ,wzbogacona znaną już kobietką z kieliszkiem . Jak zawsze dopełnieniem są moje ulubione kwiaty dziurkaczowe i motyle .

W związku z tym jakoś ostatnio mam wrażenie ,że kartki moje wszystkie są na "jedno kopytko"
I chyba muszę coś z tym zrobić ....





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami  :-)

22 komentarze:

  1. Piękna, uwielbiam twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, kartka jest świetna. I nigdy, przenigdy nie powiedziałabym, że Twoje kartki są na jedno kopyto. Wręcz przeciwnie - myślę, że każda z nich jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe trunki mają ten smaczek :) Kartka jak najbardziej trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu jakoś nie zauważyłam żeby Twoje kartki były na jedno kopyto bo każda jest wyjątkowa i nie powtarzalna i robią na mnie za każdym niesamowite wrażenie.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Ewuniu masz po prostu swój styl i bardzo dobrze, od razu wiadomo, że to Twoje karteczki. Ta procentowa super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia, ta udowadnia, że poradzisz sobie z każdym tematem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Ja również nie zauważyłam tego "jednego kopyta" ;), ale jeśli masz ochotę na jakieś nowości to ja czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, Ewuniu!
    Masz swój styl, ale podejmujesz tak różnorodną tematykę, że wszystkie kartki oglądam z wielką przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam sie bardzo podoba jak i pozostale twoje karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka i jak zawsze pomysłowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marudzisz Ewcia , kartki sa twoje rozpoznawalne i nic nie zmieniaj ... no może kup sobie jeszcze jeden dziurkacz. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ,dziurkaczy to mam na pęczki ;-) A czy inny rodzaj kwiatków coś zmieni ? Nie ,chyba czas na jakieś inne zmiany ;-)

      Usuń
  11. Ślicznie wyszło Ewuniu, to "szampańska" karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, bardzo klimatyczna. Jak Ci się udało tą panienkę przykleić? Takie wąziutkie nóżki ma. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wąziutkie nóżki i cała postać naklejone są na kremowy element .Może tego zdjęcia nie oddają ,niestety kiepski ze mnie fotograf ;-)

      Usuń
  13. Wydaje mi się że główną rolę grają piękna butelka i kieliszek a drugi plan degustatorka szampana :) kartka tematyczna, ale masz rację Ewinko, czasem warto coś zmienić dla samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh, jaka przepiękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna praca. Potwierdzam wcześniejsze wpisy, że każda kartka jest tu wyjątkowa i bardzo spersonalizowana, a kwiatuszki pomagają rozpoznać Autorkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz