wtorek, 10 października 2017

Słodka 18

Jak robiłam składaczka na roczek , szybko pozginałam sobie drugą bazę ,aby wykonać kolejną kartkę w tej formie . Pasowała mi ona do umieszczenia kilku elementów pasujących do kartki na 18 urodziny .

Słodkie ,delikatne kolory i mocniejsza kolorystycznie ,słodka bombonierka na drugim planie .Stempelek już znany ,napis z czeluści internetu ,a bombonierka stąd   (dziękuję :-D  )





''


Pod tekturkowymi cyferkami znajduje się materiałowa koronka ,zatem wytyczne drugiej kartki do zabawy Ani zostały zrealizowane . W ten sposób zostały mi jeszcze tylko dwie .




Dziękuję za Wasze komentarze pod poprzednimi postami i pozdrawiam cieplutko :-D

16 komentarzy:

  1. Śliczna! Fajnie, że tak dużo się na niej dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna osiemnastkowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Kolorowo i zabawnie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper Ewuniu :) wesoło i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna jak zawsze u Ciebie:) Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to żadna tajemnica,
    że Twój składaczek mnie zachwyca:)

    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz