niedziela, 15 października 2017

Kobieco w różu

Tak na już kartka dla kobiety miała być i była . Przypomniałam sobie o różowo-białej kartce w stylu C&S zrobionej na wyzwanie Ani .
To styl ,który lubię  chociaż jestem pomiędzy ;-D

Kartkę jednak postanowiłam lekko wzbogacić o inne elementy ,bo nie każdy taki styl lubi ;-D

 Wyzwaniowy " kazik "  został zamieniony a raczej wzbogacony o nowe elementy .
Oprócz drugiego ,dużego motyla dodałam jeszcze: kwiaty wykrojnikowe ,dziurkaczowe i róże na tiulu ,
sznurek ,cekiny,malutkiego dziurkaczowego motylka i taśmę papierową .
Mam wrażenie ,że w tej wersji wygląda nawet lepiej ;-D





Jak myślicie ,to ta lepsza wersja ?

Zapomniałam pochwalić się pięknym okazem klematisa , którego dostałam w zeszłym roku . Roślina była już po kwitnieniu i nie miałam pojęcia jaki kolor kwiatów będzie . Miałam tylko cichą nadzieję ,że nie fiolet lub bordo ,bo mam już takie 3 sztuki ;-D


Pozdrawiam serdecznie ,piękne słońce u nas dzisiaj od rana świeci ,prawdziwa złota jesień :-D

16 komentarzy:

  1. Druga wersja kartki podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza wersja zdecydowanie mogłaby być dla kogoś kto lubi taki styl, druga bardzo fajna i kobieca.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, jak dla mnie zdecydowanie lepsza. Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to druga wersja lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten kwiatuszek, jak usmiechnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga wersja rewelacyjna! lubię takie "kwieciste"! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie w wersja ubogacona fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki,jestem za pierwszą ,i powojnik urodziwy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej bogato się zrobiło i piękniej na karteczce. Kwiatek wspaniały. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, druga wersja znacznie ładniejsza, bo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię kartki "na bogato". Więc ta bogatsza, bardziej ukwiecona forma mi się podoba. Ładnie współgrają ze sobą i te dziurkaczowe i te przestrzenne kwiatki i motyle. Pozdrawiam i życzę pięknych, słonecznych jesiennych chwil w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie lepsza !!!:) cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie wersja z kwiatami, jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz