poniedziałek, 18 stycznia 2021

Męski składaczek

 Dziękuję za wszystkie komentarze pod zwierzaczkowymi pracami i spieszę donieść, że udało się mi wygrać nagrodę za cyferkową kartkę z jeżykiem. Nagrodą są digi stempelki.

A dzisiaj chcę Wam pokazać męską kartkę na okrągłe urodziny taty koleżanki. Wczoraj oglądałam warsztaty Olgi Bielskiej na FB. Zawsze po jej warsztatach stwierdzam, że moje kartki mimo przestrzennej formy są takie plaskate. Dlatego dzisiejsza kartka jest pełna kontrastów, przód odstający, pełen różnych elementów, środek i tył skromnie nawiązuje do sportowych zainteresowań solenizanta.


Papiery digi i UHK, plamy zrobione z pomocą maski, tekturkowe elementy i zegar bez wskazówek.
Sportowcy pokolorowani markerami.



  
                                                   Kartka składak z naszego wyzwania #21.
                                             
                                               Mam nadzieję, jak zawsze, że się spodoba 🙄
                                                         Pozdrawiam nocną porą 😃

22 komentarze:

  1. Znakomita karteczka Ewuniu. Gratuluję wygranej i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki- raz jeszcze:-D karteczka super, podziwiam, bo jakoś mi takie nie wychodzą:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa karteczka :) gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ze się spodoba. Zawsze jak tu zaglądam to podziwiam kolorowanie. Jest perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super męski składaczek. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, uwielbiam takie personalizowane kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, rewelacyjne połączenie boksu i skoków, no i składaczek sam w sobie jak zawsze superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna męska karteczka. Jesteś mistrzynią w kolorowaniu.
    Nie wszyscy mogą mieć taki talent.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, Ewciu. A składaczek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka na pewno się spodoba, bo jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś dla siebie zbyt surowa Ewciu, Twoje kartki nie są "plaskate"!
    Męska kartka jest ekstra - oryginalna i wyrazista.
    Gratuluję wygranej!!! Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa Oldze Bielskiej nie da się dorównać, ale Każda z nas jest inna i inne są jej kartki, co nie znaczy że sa gorsze. Ja tam np wole kartkę na płasko do koperty, choć nie ukrywam, że lubię oglądać te na puchato. A Twoje kartki bardzo mi się podobają, tak dużo się na nich dzieje.
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, da, tylko po co? Ja sobie cenię najbardziej osoby, które mają własny rozpoznawalny styl, co oczywiście nie oznacza robienie prac na "jedno kopytko"- tego chcę uniknąć. I dlatego staram się włączyć jakieś elementy rzadziej wykorzystywane. Plaskate kartki nie tylko łatwiej wysłać, ale i przechowywać 😀

      Usuń
  13. Fantastyczna, bardzo dynamiczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha swietna kartka jak zawsze !!!! A nagrody gratuluje, no bo zasłużona :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kartka, od razu wiadomo czym się ten pan interesuje :)
    Gratuluję wygranej, aż sobie poszłam obejrzeć, ale karteczek tam nie widziałam tylko tabelkę ze zwycięzcami(znalazłam Cię)a myślałam że będzie galeria ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczka z jeżykiem jest dwa posty niżej, dziękuję 😀

      Usuń
  16. Dziękuję Wam za te gratulacje i komentarze 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka nokautuje... jest przestrzenna, nie plaskata, męska, wielowymiarowa i tak bogata, że nie wiadomo na czym oko zawiesić. Jednym słowem - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze ja gratuluję wygranej! Wiesz Ewuś, każda z nas robi kartki tak jak lubi, każda z nas ma swój styl, swoje upodobania i to jest wspaniałe. I tak jak napisałaś ,,po co dorównywać innym,,. Różnorodność w cenie :) Ja mam kłopot ze zrobieniem męskiej kartki a dla Ciebie to ,,pestka,, .... świetna jest Twoja męska kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘 Mnie zawsze wytyczne związane z zainteresowaniami solenizanta pomagają w stworzeniu kartki. Chociaż czasem te wytyczne są tak różne, że nie wiadomo jak je połączyć. Tu było łatwiej, bo wszystkie sportowe.

      Usuń

Dziękuję za komentarz