niedziela, 1 maja 2022

Kolejna z okienkiem

 Ten tydzień zapowiada się ciężko z powodu ilości kartek jakie mam wykonać.. Będzie kilka kartek na chrzciny, komunię oraz ślubna i urodzinowa. Nie wiem jak to ogarnąć czasowo. Na pierwszy ogień idzie kartka na chrzciny w formie Z-fold. Tym razem okienko z fragmentem muru sama rysowałam. Mam nadzieję, że asymetryczność boków okna nie rzuca się tak bardzo w oczy. Muszę kolejne odmierzyć dokładnie linijką. Wnętrze okna podkreśliłam srebrnym długopisem i przezroczystym Extra gloss  od Stamperii.



Odgięłam plecki kartki z życzeniami do tyłu, aby pokazać jak wycięta jest ta część naklejona na zagięty panel.



Chyba kolejną zrobię podobną. Dorzucę chrzcielnicę lub świecę.

Pozdrawiam wieczorową porą 🙂

12 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka. Podziwiam Twoje pomalowane obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kartka to dla Ciebie pewnie pikuś. Więc ech czasu chyba schodzi na kolorowanie stempelków. Wszystko oczywiście cudnie Ci wychodzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba, kto jak nie Ty na pewno dasz radę, tym bardziej że zawsze masz świetne pomysły i świetne stempelki.
    Jaka asymetria muru ??? przeca to rękodzieło, kto powiedział, że musi być równo, ja tam nic krzywego nie widzę. Kartka mi się podoba i tego się trzymajmy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon na wszelakie uroczystości w pełni, także mogę się tylko domyślić ile karteczek powstanie w najbliższej przyszłości. Ta wygląda cudnie!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka. Super wykonanie i dobór kolorów, grafika napis kwiaty tworzą taką fajną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, kartka cudowna! Okno jest perfekcyjne - pomyśl może o rysowaniu stempelków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i śliczna. Ewa, popieram Małgosię - rysuj stemple!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszło Ewciu, detale są niezwykle efektowne. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam nie widzę asymetrii po prostu to autor miał na myśli i takie było założenie:) śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz