wtorek, 19 kwietnia 2022

Zabawa u Ani

 Na zabawę u Ani powstałą jedna kartka. Jakoś mapki mi nie podpasowały. Wybrałam mapkę z trójkątami, ale ją jak widać na zdjęciu obróciłam. Większy trójkąt to większe możliwości 😂


Dodałam do wykrojnikowych skrapków i stempla odrobinę filcu imitującego trawę oraz dwa cekiny na dolny trójkąt. Nie miałam pojęcia co na nich umieścić, a stemplowanych drobnych kwiatuszków nie chciało się mi szukać.

                                                           Pozdrawiam nocną porą 🙂

8 komentarzy:

  1. Super Ewciu jest . Że też nie wpadłam na to że ta mapkę można odwrócić. Przyznaje bez bicia mapki w tym miesiącu nie były łatwe. Sama miałam z nimi problem, tym bardziej się cieszę że Ciebie nie zabrakło w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurka. Super poradziłaś sobie Ewuniu z mapką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, ciekawe mapki :) Ja wybrałabym chyba tę drugą, łatwiejszą, ale Twoja interpretacja trudniejszej jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo Ewciu, urocza jest Twoja interpretacja.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, moim zdaniem świetnie sobie poradziłaś z mapką, kartka ma bardzo wiosenny klimat.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś! ja ostatnio z karteczkami na bakier i coraz trudniejsze dla mnie te wszystkie wyzwania...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczka!! Super ta mapka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz