środa, 30 marca 2022

Zabawa u Ani

 Zajęta kogutkami, zakładkami i rozpoczętym sezonem działkowym o mały włos zapomniałabym o zabawie u Ani. W tym roku jakoś nie trafiłam na wzór, który by mnie jakoś zachwycił. Najzwyczajniej zabrakło mi pomysłu na tegoroczne wielkanocne święta. Liczyłam, że jakaś mapka może mi ułatwi sprawę, ale tak się nie stało.

W marcu mapki u Ani wyglądają tak:


Jak widać wybrałam mapkę z podwójnym kołem. Tło z motywem liści jakoś mi nie leży, jest dla mnie zbyt wzorzyste i chyba nakleję na górze i dole jakieś jednobarwne szersze pasy.

             Jak myślicie, lepiej złagodzić nadmierną wzorzystość czy ona aż tak nie razi?

        Dziękuję za komentarze pod filcakami i zakładkami, cieszę się, że przypadły Wam do gustu 🙂

          Może jutro uda się mi uszyć jeszcze kogutka w zieleniach 🙂 Pozdrawiam 🙂

8 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale nie lubię robić kartek wielkanocnych, przykro mi ;)
    Ewa, moim skromnym zdaniem lepiej złagodzić nadmierną wzorzystość .... mmnie aż tak nie razi ale tło trochę ,,zlewa,, się z resztą.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to się cieszę przede wszystkim, że jest kartka na moją zabawę. Tło może faktycznie za duże trochę te liście. ale je przykrywać ?? ja bym zostawiła jak jest, co tam jedna kartka wiosny nie czyni :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, ten zajączek jest uroczy. Mnie te listki nie rażą, w końcu Wielkanoc to wiosenne święta.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podoba się tak jak jest 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kartka podoba a zajączek uroczy🤩

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zostawiła, już nie mogę się doczekać liści w naturze, więc chętnie je oglądam :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest dobrze, co prawda duzo sie dzieje na tej kartce ale w koncu to Wielkanoc, wiosna budzi sie do zycia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz