niedziela, 27 marca 2022

Nadal kawowo

 Jak już się wyciągnie te stemple i resztki papierów, to trzeba coś z nimi zrobić, prawda? 😂

W dodatku mam całe mnóstwo digi stempli podrukowanych, bo jak zostaje kawałek wolnej kartki, to szkoda go nie zapełnić. Zakładki nawiązują do zabawy Ewy Hubki na Świrowej Grupie.



Niestety ścinków zawsze przybywa szybciej niż ubywa. Ta baza z uciętym rogiem to wkładka do jakiegoś skrapowego przydasia. 
Ale jak tu wyrzucić taki kawałek grubszego craftowego papieru? No nie da się 🤔🤣

Kwitną już pierwsze żonkile oraz hiacynty. Dołączają do pierwiosnków, śniedków i cebulic. Czekałam na te wiosenne kwiaty.



Pozdrawiam serdecznie 🙂

11 komentarzy:

  1. Ale fajne te Twoje zakładki, Ewciu, bardzo je lubię.
    Nie ma jak wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak jestem pełna podziwu, że wykorzystujesz te skrawki papierów, u mnie ciągle ich tylko przybywa !!
    Świetne zakładki i tak jak lubię najbardziej czyli na płasko. A stempelki odjazdowe o kolorowaniu nie wspominając bo to zawsze jest u Ciebie świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że też Ci szkoda wyrzucić czegoś z czego da się jeszcze coś zrobić :)
    Śliczne są Twoje zakładki ...
    U mnie kwitnie już miodunka, reszta nieśmiało zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki są ekstra.
    Lubię wiosenne kwiatuszki, ale przeczytałam, że części nazw nie znałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładki i cudna wiosna u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo kwiatów już u Ciebie Ewciu. U nas wszystko czeka na deszcz, ja też:) Zakładki są mega! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. No co my byśmy bez tej kawy zrobiły :)) nawet zakładki by nie powstały. Fajowe z takim uciętym rogiem. Kwiatkami się zachwycam, bo też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo rewelacyjne zakładki !!! Podobaja mi sie chociaz kwiatki bardziej, tez je uwielbiam i co chwile wypatruje :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki świetne, uwielbiam Twoje twórcze poczucie humoru :) Co do magazynowania ścinków, to doskonałe Cię rozumiem. Mi też ich zawsze żal. Ostatnio posegregowałem papierki i ścinki i twórczo spędziłyśmy czas z Seniorkami z jednej z opolskich gmin, gdzie robiłyśmy kwiatki, kartki i zakładki do książek. Trochę miejsca mam na nowe ścinki... Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz