czwartek, 20 stycznia 2022

Zakładka

 Trzecia z serii znaków zodiaku. W tym samym stylu i kolorystyce baran.



Ten sam Petitkowy wzór w dwóch rozmiarach. Złoceń nie widać bo zdjęcia robione telefonem.
Dziękuję za wsparcie i nalegania co do ciągłości blogowania. Cieszę się, że lubicie tu zaglądać. Chodziło mi o zaprzestanie blogowania do momentu naprawy sprzętu. Zdjęcia robione telefonem są u mnie jeszcze gorsze niż te aparatem. Nie mam jak ich obrabiać, bo mało kumata jestem w takich sprawach. Mam nadzieję, że coś wkrótce się zmieni i będę mogła pisać posty jak dawniej. Pozdrawiam serdecznie 😁


9 komentarzy:

  1. Piękna! To czekam na naprawę sprzętu, bo baranek tęskni do reszty;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa Twoje zakładki są super, a ja jestem ich fanką. Pomysł ze znakami zodiaku jest super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, baranek jest super:) Bez Twojego bloga nie wyobrażam sobie internetu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka świetna :) O jakości zdjęć się nie wypowiadam...
    są i tak o wiele lepsze niż moje. Ja mam tylko do dyspozycjo telefon, który ma humory.
    Staram się zaglądać systematycznie, ale z tym różnie bywa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładka! Cieszę się, że się nie poddajesz - to pierwsze zdjęcie to nawet niezłe jest 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nie koziorozec ?! Nasze barany maja bardziej zawinięte rogi .... zakładka i tak fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja odkąd kupiłam nową komórkę, to wszystkie zdjęcia obrabiam w komórce a dopiero potem wrzucam na blog :) Świetna zakładka Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz