środa, 12 stycznia 2022

Z kołem

 Na zabawę Uli mam zamiar zrobić kilka kartek, zobaczymy co z tych planów wyjdzie. Dzisiaj rozpoczęłam poszukiwanie wzoru kartki na święta wielkanocne. Kilka muszę opracować jak co roku, żeby rozpocząć hurtową produkcję. Wybrałam linię : pionową  kółko- zielony- napis, oczywiście dodałam też inne elementy:




Koło na kartce nawiązuje też do zabawy Bogusi :

                       Coś ciężko z tymi pomysłami u mnie. Mam nadzieję, że się jakoś rozkręcę.


                                                   Pozdrawiam wieczorową porą 😀

15 komentarzy:

  1. Super karteluszka!!! Taka już wiosenna i świąteczna :)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie, serdecznie pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurka daje rade, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna ta kartka z kurą, Najgorzej zawsze zrobić tą pierwszą. Fajnie że udało Ci się zaliczyć obie zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka, tej kurki nie sposób nie polubić od pierwszego wejrzenia, Ewciu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ta kurka bardzo podoba :)
    Ja co roku chcę karteczek porobić i ciągle coś z nimi zawalę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna, super jest ta kurka, rozbawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twoja kartka ,to taki powiew wiosny -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I pierwsza kartka świąteczna gotowa, do tego zabawy zaliczone, piekna jest :) Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Boski kurczak! cudna kartka :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz