sobota, 4 września 2021

Zakładki wymiankowe

 Tym razem wymianka była z Marylą, która robi przepiękne zakładki frywolitkowe. Zobaczcie co dostałam od Maryli:


W zamian miałam zrobić dwie zakładki dla wnuczek Maryli. Dla młodszej z jednorożcem, dla starszej sama miałam coś wybrać. I popłynęłam ...... z Petitkowymi stemplami. Pierwsza powstała prosta zakładka .


Druga to zakładka ruchoma z ćwiekiem. Kółko z jednorożcem można przesunąć do góry, pod nim jest ten sam jednorożec tylko mniejszy.


Trzecia zakładka jest narożna :


Dla starszej wnuczki Maryli też powstały trzy zakładki, bo nie mogłam się zdecydować na motyw i po równo musiało być. 
                                                      Pierwsza z dziewczęcą grafiką od Janet:


Druga, pozwalająca wsunąć czytaną stronę między dwie części zakładki. Stempel wróżkowy od Conie Fong.


Trzecia prosta z Petitkowymi lamami:


Mam nadzieję, że dziewczynkom zakładki się spodobały.
Pozdrawiam serdecznie😀

6 komentarzy:

  1. Ewciu, wszystkie zakładki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wymianka - wszystkie zakładki są śliczne.
    Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra te zakładki, stempelki boskie, koniecznie muszę zrobić narożną zakładkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające sa!!!! Ja bym skakała pod sufit Hihi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające zakładki i takie różnorodne! Lama wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz