środa, 22 września 2021

Podwójnie na urodziny

 Umęczyłam się z tymi kartkami. Nie dosyć, że brak pomysłów, to jeszcze na "już". Zazwyczaj termin mnie jakoś mobilizuje twórczo a tu nic. Coś musiałam jednak zrobić.

Kartka pierwsza zrobiona według mapki. Niestety jakoś nie bardzo papiery dobrałam i efekt nie jest zadawalający. 


Druga kartka to składak z naszego wyzwania #16. Wykorzystałam tekturki ( karta, napis koniczynkowy) i zegary z arkusza ITD Collection, papiery w tle UHK, budzik też. Mroczna trochę wyszła, ale złamałam zęba i czarne myśli krążyły mi po głowie w związku z tym. Na szczęście udało się go odbudować. 



Pozdrawiam serdecznie 😀

7 komentarzy:

  1. Oj, nie mroczna ale magiczna i tajemnicza. Bardzo mi odpowiada taki klimat - obie są świetne. Uściski Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i intrygujące te kartki, Ewciu. Współczuję przygody z zębem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam się podoba, a kolory oryginalne wyszły i niespotykane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie i niebanalne kartki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie swietne ! A kolory w sam raz dla chłopaka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły super!! Też tak mam zwłaszcza przy męskich pracach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz