niedziela, 4 lipca 2021

Bawię się woskami

 Bawię się woskami Pentart. Chwilowo srebrny wykorzystany kolejny raz został. Tym razem na skrapowym papierze UHK. Ta powierzchnia jest bardziej śliska i dziwnie się on maże po niej. Poprzednio korzystałam z papieru wizytówkowego o drobnych nierównościach i wosk fajnie wcierał się w powierzchnię tworząc odcienie mocniejsze i słabsze. Musze się z tymi woskami oswoić.

Zrobiłam karteczkę świąteczną i na szybko wstawiam ją na wyzwanie # 913 mapkowe Bugaboo. 





Zaraz wezmę się za warstwową kartkę tagową na zabawę u Inki.

W czerwcu u Inki kartka tagowa ma być wielowarstwowa. U mnie zmieściło się na czerwonej bazie w kształcie taga 7 warstw, jeśli doliczymy gazę. Pierwsza warstwa jest z papieru do pakowania prezentów, druga z flizeliny, pozostałe warstwy papierowe. Wykorzystałam dziadkowy digi stempel od PrettyGraphic oraz kwiatowy stempel polimerowy. Bombki wycięłam ze skrapowych papierów.




Pozdrawiam niedzielnie 😀

14 komentarzy:

  1. wow, rewelacyjnie się prezentuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zimowy gościu ;) A woski dają duże pole do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt dają te woski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czad. Świetnie wyszedł tag. A ta kartka świąteczna z reniferem i woskiem to już mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Nigdy nie pracowałam z woskami:) Super efekt.
    Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ewuniu, bardzo podoba mi się dziadek do orzechów. Mi woski są zupełnie obce, pewnie zdjęcia i tak w pełni nie oddają jego uroku. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie,reniferek odjazdowy

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak super ten tag i podziwiam te 7 warstw. Zabawa woskami też wyszła Ci super a kartka mi się szalenie podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne taguski!!! Te warstwy mega spojnie na siebie nalozylas 😍😍😍❤💕. Ps... ten los tez wymiata!!! No rewelacyjne prace!!! ❤💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ czadowe:) Strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoś urokliwy niezwykle :):):) a ta warstwowa do Inki tez niezwykła :) brawo Ewo za pomysły i ich wykonanie na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniferek jest czadowy. Podziwiam za tą ilość warstw na tagu, super to wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz